Komunikacja i koordynacja

Realizacja zamówień oparta jest o jasne, jednoznaczne, dobrze zdefiniowane pojęcia i procedury. Do najważniejszych standardów należą przejrzyście skonstruowany cennik tłumaczeń oraz cennik składu tekstu i grafiki. Poznajemy potrzeby i wymagania naszych partnerów biznesowych i dostosowujemy do nich nasze propozycje. Dbamy o zindywidualizowanie naszej oferty, by zaspokoić specyficzne potrzeby każdego naszego klienta.

Na podstawie przesłanych do nas dokumentów lub ich reprezentatywnego fragmentu Dział Obsługi Klienta Biura Tłumaczeń ATT INTERWERS dokonuje wstępnej wyceny tłumaczenia oraz proponuje możliwy termin realizacji w zależności od potrzeb klienta. Wycena tłumaczenia jest bezpłatna i wykonywana zaraz po otrzymaniu materiałów. W przypadku akceptacji zaproponowanych warunków tłumaczenia pracownicy Działu Obsługi Klienta sporządzają formularz zamówienia, który drogą elektroniczną trafia do zamawiającego. Odesłany mailem lub faksem podpisany formularz zamówienia ostatecznie potwierdza warunki wykonania usługi tłumaczeniowej. W ustalonym terminie realizacji zamówienia przetłumaczony dokument dostarczany jest drogą elektroniczną do klienta.

Pracownicy Działu Obsługi Klienta odpowiedzą na wszystkie zapytania i wątpliwości powstające na wszystkich etapach zlecania dokumentów do tłumaczenia. W przypadkach wymagających omówienia dużej liczby szczegółów tłumaczenia, czy tłumaczeń wielojęzycznych, a także w każdym innym przypadku i na życzenie klienta, jesteśmy do dyspozycji, elastyczni i mobilni, włączając w to wizytę w siedzibie klienta.