Dział Obsługi Klienta

Dział Obsługi Klienta Biura Tłumaczeń ATT

Realizacja zamówień oparta jest o jasne, jednoznaczne, dobrze zdefiniowane pojęcia i procedury. Do najważniejszych standardów należą przejrzyście skonstruowany cennik tłumaczeń oraz cennik składu tekstu i grafiki. Poznajemy potrzeby i wymagania naszych partnerów biznesowych i dostosowujemy do nich nasze propozycje. Dbamy o zindywidualizowanie naszej oferty, by zaspokoić specyficzne potrzeby każdego naszego klienta.

Komunikacja i koordynacja

Na podstawie przesłanych do nas dokumentów lub ich reprezentatywnego fragmentu Dział Obsługi Klienta Biura Tłumaczeń ATT dokonuje wstępnej wyceny tłumaczenia oraz proponuje możliwy termin realizacji w zależności od potrzeb klienta. Wycena tłumaczenia jest bezpłatna i wykonywana zaraz po otrzymaniu materiałów. W przypadku akceptacji zaproponowanych warunków tłumaczenia pracownicy Działu Obsługi Klienta sporządzają formularz zamówienia, który drogą elektroniczną trafia do zamawiającego. Odesłany mailem lub faksem podpisany formularz zamówienia ostatecznie potwierdza warunki wykonania usługi tłumaczeniowej. W ustalonym terminie realizacji zamówienia przetłumaczony dokument dostarczany jest drogą elektroniczną do klienta. Dzięki tak zaprojektowanemu schematowi postępowania Klient oszczędza czas i otrzymuje dokładne informacje. Rozliczenie następuje kilka dni po oddaniu tłumaczenia, tak, aby  Klient miał czas na przeczytanie dostarczonego tłumaczenia i potwierdzenie przyjęcia usługi tłumaczeniowej.

Co robi Klient chcący dowiedzieć się ile kosztuje tłumaczenie i kiedy otrzyma przetłumaczone dokumenty:
  • wysłanie e-maila z załączonym tekstem do przetłumaczenia w celu uzyskania wyceny
  • otrzymanie formularza zamówienia z wyceną
  • ewentualne negocjacje odnośnie ceny tłumaczenia i terminu wykonania tłumaczenia
  • otrzymanie nowego formularza zamówienia z umówionymi warunkami realizacji zamówienia na tłumaczenie
  • podpisanie zamówienia i odesłanie go mailem w formie skanu lub potwierdzenie mailowe

Pracownicy Działu Obsługi Klienta odpowiedzą na wszystkie zapytania i wątpliwości powstające na wszystkich etapach zlecania dokumentów do tłumaczenia. W przypadkach wymagających omówienia dużej liczby szczegółów tłumaczenia, czy tłumaczeń wielojęzycznych, a także w każdym innym przypadku i na życzenie klienta, jesteśmy do dyspozycji, elastyczni i mobilni, włączając w to wizytę w siedzibie klienta.