This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Reklamacje
Sytuacje kryzysowe w biznesie najefektywniej rozwiązuje się w atmosferze otwartości, zaufania do partnera, wiary w jego kompetencje zawodowe i z nastawieniem na partnerską współpracę. Chcemy, by nasi Klienci wierzyli w te same zasady.
Jasno zdefiniowane procedury reklamacyjne zapewniają klientowi szybką reakcję i merytoryczne ustosunkowanie się przez nas do wskazanych niedociągnięć. My w tej sytuacji zawsze staramy się zrozumieć potrzeby i oczekiwania klienta, i – korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia – jak najszybciej ocenić sytuację i naprawić ewentualny błąd lub udzielić odpowiedniego wyjaśnienia.
Będziemy wdzięczni za wszystkie informacje zwrotne, także za reklamacje. Deklarujemy pełne zaangażowanie w znalezienie satysfakcjonującego rozwiązania wspólnych problemów w zakresie wykonanych przez nas usług.
Masz pytania odnośnie tłumaczeń? Zadzwoń do nas
Codziennie w godzinach 8:00 do 17:00
Wyślij e-mail att@att.pl
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu