This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Integracja memoQ z innymi programami wspomagającymi tłumaczenie
Integracja memoQ z danymi pochodzącymi z innych programów
Korzystasz z kilku programów wspomagających tłumaczenie i chciałbyś, aby tłumaczenie było zintegrowane z jednym lub z kilkoma z nich; albo chciałbyś zastosować program służący do zarządzania projektem i zintegrować go z oprogramowaniem memoQ?
W wersji memoQ enterprise skorzystać można z pakietu wspomagającego tworzenie oprogramowania SDK (software development kit), który umożliwia zintegrowanie oprogramowania memoQ z programami używanymi przez Ciebie. W tej wersji programu memoQ możliwe jest automatyczne wykonywanie różnych operacji. Można pobierać pliki i wykonywać dla nich projekt online, można podtłumaczać dokumenty, tworzyć statystyki powtarzalnych elementów tekstu, statystyki zgodności z posiadaną bazą przetłumaczonych segmentów, można eksportować i importować pliki dwujęzyczne oraz obserwować postęp tłumaczenia. Można również zarządzać pracami tłumaczy i weryfikatorów, pamięciami tłumaczeniowymi oraz bazami terminologicznymi.
Oprogramowanie w wersji memoQ enterprise można łączyć z innymi dostępnymi narzędziami służącymi do zarządzania projektem, takimi jak Beetext Flow, Plunet Business Manager czy XTRF, jak również z automatycznymi narzędziami wspomagającymi tłumaczenie typu ProMT, MorphoLogic MetaMorpho lub Asia Online. Integracja z powyższymi narzędziami jest natychmiastowa.
Zwrot z inwestycji
Wersja memoQ enterprise oferuje w pełni udokumentowany i nieskomplikowany w obsłudze pakiet wspomagający tworzenie oprogramowania, z przykładami kodów automatyzujących wszystkie procesy w obrębie projektu. Umożliwia zmniejszenie kosztów oraz przyspieszenie realizacji zleceń poprzez automatyczną obsługę powtarzających się czynności. memoQ enterprise umożliwia bezproblemowe połączenie z innymi narzędziami, takimi jak Plunet Business Manager, XTRF or Beetext flow. Integracja z tłumaczeniem automatycznym umożliwia zmniejszenie nakładów finansowych oraz przyspieszenie realizacji zlecenia. Dzięki wykorzystaniu funkcji tłumaczenia automatycznego można również wdrożyć rozwiązania zgodnie z życzeniami danego Klienta, wykonując wysokiej jakości tłumaczenia tylko tych tekstów, którymi zainteresowany jest Klient.