This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Tłumaczenia online – model współpracy
Biuro Tłumaczeń ATT funkcjonuje na rynku od 1998 roku oferując tłumaczenia online, techniczne, prawne, finansowe, medyczne i marketingowe.
Nasz model współpracy: tłumaczenia online
Wdrożone i sprawdzone procedury obsługi zapewniają klientowi możliwość uzyskania przejrzystych i pełnych informacji na każdym etapie realizacji tłumaczenia online. Kontaktujemy się z naszymi Klientami za pośrednictwem wszystkich dostępnych kanałów komunikacji. Analizujemy przesłane dokumenty pod kątem najlepszego dostosowania warunków realizacji do potrzeb klienta. Ponieważ używamy narzędzi wspomagających tłumaczenie (CAT), możemy wykorzystać posiadane przez klienta bazy terminologiczne bądź je zbudować.
Jasne zasady
- Skontaktuj się z nami. Wyślij do nas wiadomość e-mail lub skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej.
- Prześlij do nas dokumenty przeznaczone do tłumaczenia online z wszystkimi niezbędnymi danymi.
- Poinformuj nas, czy istnieje konkretna data wykonania tłumaczenia, czy po prosty zależy Ci na przetłumaczeniu dokumentów w dowolnie ustalonym przez nas terminie.
- Jeśli dysponujesz materiałami referencyjnymi lub bazami terminologicznymi, które ułatwią i skrócą proces tłumaczenia online, również warto nam je udostępnić.
- Teraz my analizujemy przesłane dokumenty z wykorzystaniem narzędzi wspomagających proces tłumaczenia (CAT).
- Tworzymy najbardziej korzystną dla Ciebie ofertę na tłumaczenie online.
- Po zapoznaniu się z zaproponowanymi przez nas warunkami realizacji zamówienia (cena, wysokość rabatu, termin), prześlij do nas mailowo akceptację warunków oferty. My sporządzimy kompletny formularz zamówienia, który będzie wymagał tylko Twojej elektronicznej akceptacji.
- Następnie przystępujemy do realizacji zamówienia. Tłumaczymy i weryfikujemy każde tłumaczenie pod kątem poprawności stylistycznej, ortograficznej, gramatycznej i interpunkcyjnej.
- W ustalonym na formularzu zamówienia terminie przesyłamy do klienta przetłumaczony komplet dokumentów w wersji elektronicznej.
- Czekamy na ostateczne potwierdzenie otrzymania przetłumaczonych dokumentów i wystawiamy fakturę, którą przesyłamy na wskazany adres poczty mailowej.
- Czekamy na kolejne zapytanie na tłumaczenie online.
Pewne decyzje
Takie przemyślane podejście biznesowe gwarantuje sprawny przebieg procesu obsługi zamówienia, czego efektem są wysokiej jakości tłumaczenia specjalistyczne z bardzo korzystną dla klientów relacją jakości do ceny.
Masz pytania odnośnie tłumaczeń online? Napisz e-mail! Zadzwoń do nas!
Codziennie w godzinach 8:00 do 17:00
Wyślij e-mail att@att.pl
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu