This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Misja Biura Tłumaczeń ATT
Naszym celem jest stworzenie Klientowi poczucia bezpieczeństwa i komfortu przez terminowe dostarczanie najwyższej jakości tłumaczeń technicznych i prawnych. Chcemy, by wybór Biura Tłumaczeń ATT był dla Klienta oczywistym etapem prac nad wszelkimi dokumentami. Pragniemy, by tłumaczenie stanowiło kolejny atut Klienta, a nasza praca wpisywała się w sprawne funkcjonowanie nowoczesnych organizmów gospodarczych. Oto misja Biura Tłumaczeń ATT.
Realizacja misji
Misja pomaga wszystkim zrozumieć sens i miejsce danej firmy na rynku oraz zachęcić Klientów do zwrócenia się o świadczenie danej usługi.
My zapewniamy poczucie bezpieczeństwa i komfortu naszym Klientom – osobom zamawiającym u nas tłumaczenia.
Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na napisanie misji i stosowanie zdefiniowanego i świadomie zaakceptowanego systemu wartości biznesowych:
Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych. Angażujemy więc czas i energię na poznanie potrzeb, wymagań i oczekiwań naszych Klientów w zakresie usług tłumaczeń.
Indywidualne podejście. Dopasowujemy się zatem do stylu i systemu pracy, do zmian zachodzących w organizacji Klienta. Staramy się poznać pojawiające się nowe potrzeby Klientów. Utrzymujemy stałe i intensywne relacje z pracownikami odpowiedzialnymi za zlecanie tłumaczeń.
Trafne i korzystne ofertowanie. Staramy się rozumieć sytuację biznesową i ekonomiczną Klienta. Zawsze znamy też ogólny kontekst gospodarczo-społeczno-polityczny, w którym funkcjonuje nasz Klient.
Świadczenie najlepszych jakościowo i cenowo usług. Poznajemy więc produkt lub usługę Klienta i dostosowujemy nasze działania tłumaczeniowe i rozwiązania organizacyjne do jego potrzeb.
Oszczędność środków i czasu Klienta. Jasno i jednoznacznie przekazujemy informacje. Dlatego sporządzamy przejrzyste wyceny. Dlatego stosujemy sprawdzone procedury. Dział Obsługi Klienta prowadzi wiarygodne rozliczenia oparte na wyliczeniach ilości tekstu do przetłumaczenia.
Poprawność merytoryczną i dokładność tłumaczeń. Wewnętrzny Dział Weryfikacji Językowej współpracuje z doświadczonymi tłumaczami oraz prowadzi kontrolę jakości przetłumaczonych tekstów.
Terminowość. Punktualnie dostarczamy w zadeklarowanym wcześniej terminie przetłumaczone dokumenty.
Nowoczesność. Stosujemy najnowocześniejsze metody pracy. Używamy narzędzi informatycznych wspomagających proces pracy nad przekładem. Posiadamy również nowoczesny program do zarządzania zamówieniami.